استمرار پیگیری های سازمان بازرسی کل خراسان جنوبی جهت تحقق شعار سال

استمرار پیگیری های سازمان بازرسی کل خراسان جنوبی جهت تحقق شعار سال

پس از نامگذاری سال 1401 به نام "تولید، دانش بنیان و اشتغال آفرین" توسط مقام معظم رهبری، بازرسی کل استان خراسان جنوبی، مجدانه و مصرانه پیگیری حل مشکلات شرکت های دانش بنیان و فناور و همچنین پارک علم و فناوری و مراکز رشد استان بوده است. جلسات متعددی با شرکتهای دانش بنیان چه به صورت موردی و چه به صورت میدانی و گروهی و متعاقب آن با سازمانها و نهادها ذیربط منعقد شده تا فناوران و مخترعین استان با خیال راحت به توسعه و اشتغالزایی بپردازند. در همین راستا یکی از مشکلات پیش روی پارک علم و فناوری خراسان جنوبی و به ویژه شرکتهای دانش بنیان و فناور صنعتی ، نبود زیرساخت مناسب جهت راه اندازی زیرساخت مناسب جهت راه اندازی سوله های کارگاهی و صنعتی مناسب بود که این مهم توسط سازمان بازرسی کل، طی جلسات کارشناسی با سازمانهای متولی امور عمرانی و راه سازی پیگیری شد. رحیمی رئیس سازمان بازرسی استان جهت پیگیری تفاهمات منعقده در نشست های کارشناسی، شخصا از سایت پارک علم و فناوری خراسان جنوبی بازدید نمود.

ناصری رئیس پارک علم و فناوری خراسان جنوبی ضمن توضیح میزان اعتبارات و پیشرفت سایت، از پیگیری های مستمر سازمان بازرسی جهت حل مشکلات شرکتهای دانش بنیان و فناور مستقر در پارک و مراکز رشد قدردانی کرد و گفت : دغدغه مندی بازرسی کل استان خراسان جنوبی در رفع موانع و چالش های پیش روی توسعه فناوری و اشتغال و اقتصاد مبتنی بر آن، قابل تقدیر است. وی افزود : از زمانی که شعار سال توسط مقام معظم رهبری تعیین شد بسیاری از سازمانها نهادها و دستگاه های اجرایی به کمک این حوزه آمدند که جای بسی تشکر دارد لکن تعدد پیگیری های سازمان بازرسی و نتایج حاصل از آن باعث امیدواری و پشت گرمی فناوران و نوآوران استان گردیده است. ناصری نشست پیگیری تسطیح و محوطه سازی سایت پارک با حضور اداره کل راه و شهرسازی، اداره کل راه داری و حمل و نقل و سپاه انصار الرضا خراسان جنوبی را که در محل سازمان بازرسی تشکیل شده بود را بسیار مثمر دانست و افزود، این مهم در مرحله کارشناسی در حال انجام و ان شاءالله به زودی وارد مرحله عملیاتی خواهیم شد.

 

رحیمی بازرس کل استان خراسان جنوبی ضمن بازدید از مراحل پیشرفت کار گفت : همه سازمان ها و نهادها مکلف به حرکت در راستای تحقق شعار سال می باشند. وی افزود به زودی نشستی با دستگاه های و سازمان های متولی تامین زیرساخت مورد نیاز شرکتهای دانش بنیان جهت راه اندازی سوله های کارگاهی و صنعتی در محل سازمان بازرسی برگزار خواهد شد تا ان شاءالله جوانان استان از نتایج حاصله بهره مند بشوند .

https://b2n.ir/x70531

 

 

 



نظرات

تاکنون نظری ثبت نشده است.

ارسال نظر

لطفا برای ثبت نظر، وارد حساب کاربری تان شوید و یا ثبت نام کنید.

اطلاعیه ها

ششمین نمایشگاه توانمندی‌های صادراتی جمهوری اسلامی ایران
رویداد ملی استارتاپ ویکند تخصصی زرناب (محصول زرشک)
فراخوان شرکت در نمایشگاه توانمندی‌های صادراتی ایران به کشورهای آسیای میانه و افغانستان
نشست تخصصی نمایندگان صندوق نوآوری و شکوفایی با فعالان اقتصادی استان