چهار شرکت مستقر در پارک علم و فناوری خراسان جنوبی موفق به اخذ درجه دانش بنیانی شدند

چهار شرکت مستقر در پارک علم و فناوری خراسان جنوبی موفق به اخذ درجه دانش بنیانی شدند

شرکت معجزه خلاق ذهن (خلاق بنیان)

محمد علی اصیل
مرکز رشد فردوس

بازار آنلاین محصولات کشاورزی بومی تبدیل کردن بازارهای سنتی به بازارهای آنلاین می باشد که مشتریانی که دسترسی به محصولات روستایی و کشاورزی طبیعی ندارند بتوانند از این محصولات استفاده کنند. بازار محلی آنلاین در واقع سایت فروش محصولات کشاورزی بومی منطقه از جمله زعفران، پسته، انار، عناب، زرشک می باشد. مشکلاتی که کشاورزان در فروش محصولات خود داشتند از جمله وجود دلالان و واسطه های متعدد که باعث می شوند سود کمتری به کشاورز برسد و همچنین چون دلالان از کشاورزان مختلف خرید میکنند مشخص نمی شود که کدام محصول مرغوب تر است.

 https://www.kaazto.com/

 

توسعه فناور ورنا سگال (خلاق بنیان)
فرهاد عبدی
مرکز رشدطبس

پلتفرم خرید و فروش فایل فاپول با ارائه زیرساخت های لازم و همچنین با بهره گیری از بروزترین تکنیکهای سئو محصول، سامانه ای را در اختیار ناشران الکترونیکی و فروشندگان فایل قرار می دهد تا قادر باشند بدون صرف هیچگونه هزینه ای و یا نیاز به دانش فنی، محتوای دیجیتالی خود را با بهترین روش و در کوتاه ترین زمان ممکن، در صدر موتورهای جستجو به نمایش عموم بگذارند و از فروش محصولات خود منتفع بشوند. فاپول نیز با افزودن سیستم بازاریابی پلکانی و همچنین اختصاص بیشترین سهم فروشنده از فروش فایل(80 درصد) در ایران، بدون شک در میان رقبای داخلی، علاوه بر ارائه سایر امکانات، میزبان به صرفه تری برای فروش محتوای دیجیتالی فروشندگان می باشد.
پس از هر فروش موفق در فاپول، 80 درصد مبلغ فایل متعلق به فروشنده است و چنانچه فروش توسط بازاریاب انجام شده باشد بسته به سطح بازاریابی کاربر، از 10 تا 20 درصد متعلق به بازاریاب و باقی آن به فاپول تعلق می گیرد. بدیهی است در فروش های بدون بازاریاب، 20 درصد تماما متعلق به فاپول می باشد. در این روش در هر فروش فاپول یا از درصد مادی و ریالی فروش نفع می برد و یا اگر توسط بازاریاب فروش انجام شده باشد، به ازای نفع مالی، فاپول از بک لینک های خارجی منتفع خواهد شد که در سئو سایت در آینده تاثیر بسزایی خواهند داشت.

https://fapool.ir/

 

باهر دارو اروین(خلاق بنیان و دانش بنیان)
سید حامد جلیلی
مرکز رشدفردوس

سامانه الکترونیکی داروخانه اولین سامانه ارتباطی مابین مردم، داروخانه و شرکت های توزیع کننده محصولات داروخانه، فعالیت خودش را در آذر ماه 1397 بصورت رسمی آغاز نمود.
محور فعالیت این مجموعه با تمرکز بر روی داروخانه بعنوان واسطه ی صنعت توزیع و مشتری نهایی است.
هر کدام از کاربران دسته بندی های فوق دارای پنل ویژه و امکانات منحصر به فرد خود می باشد.
امکانات در نظر گرفته شده در پنل داروخانه عبارتند از :
-قابلیت رویت محصولات تاریخ نزدیک، مازاد و کمیاب سایر داروسازان و امکان ثبت محصولات: نظر به شرایط حساس کنونی و با توجه به سابقه ی کمبود شدید دارو در سال های 91 و 92 اکثریت داروسازان تصمیم به دپوی دارو و سایر محصولات در حجم بالا نموده اند و متاسفانه به دلیل عدم مدیریت بخش قابل توجهی از محصولات داروخانه ماهیانه در حال انقضا و هدر رفت است، از این سو سامانه تبادلات الکرونیک دارو با طراحی ساز وکار ویژه و راحت در جهت تبادل الکترونیک این امکان را مهیا نموده است تا با وارد نمودن لیست محصولات ، همکاران خود را از موجودی مازاد مطلع نموده و در صورت نیاز نسبت به تبادل اقدام نمایند.

https://daroog.com/

 

نانو زیست فناور مهرگان اندیشه شرق (دانش بنیان)
علی صفا منش

مرکز رشد بیرجند 

شرکت نانو زیست فناور مهرگان اندیشه شرق متخصص در تولید سم ، پپتیدهای زهر و عقرب ، مار ، زنبور عسل و خالص سازی پپتید است. شرکت نانو زیست فناور مهرگان اندیشه شرق نانو فعالیت خود را در پارک علم و فناوری خراسان جنوبی از سال 1398 آغاز کرده است. این شرکت در کشف و سنتز پپتیدهای حاصل از سموم حیوانات  و پپتیدهای زیستی (لاکتوفرین،....)متمرکز است. زهرها حاوی صدها سم پپتید زیست فعال و پپتیدهای ضد میکروبی هستند. همچنین بر تولید مواد نانو و پرورش حشرات و بندپایان و تولید داروهای نانو از مشتقات آن تمرکز کرده است تا کیفیت زندگی و سلامتی بیماران مبتلا به بیماری های خاص را بهبود بخشد

http://www.biomehregan.com/

 

نظرات

تاکنون نظری ثبت نشده است.

ارسال نظر

لطفا برای ثبت نظر، وارد حساب کاربری تان شوید و یا ثبت نام کنید.

اطلاعیه ها

دوره آموزشی آشنایی با تحلیل مطالعات امکان‌سنجی فنی - اقتصادی طرح‌های سرمایه‌گذاری با نرم افزار کامفار 3
فراخوان شرکت در نمایشگاه توانمندی‌های صادراتی ایران به کشورهای آسیای میانه و افغانستان
استارتاپ ویکند تخصصی زرناب  (محصول زرشک)
نشست تخصصی نمایندگان صندوق نوآوری و شکوفایی با فعالان اقتصادی استان