500 میلیارد ریال سهم شرکت های دانش بنیان استان خراسان جنوبی از صندوق نوآوری و شکوفایی

500 میلیارد ریال سهم شرکت های دانش بنیان استان خراسان جنوبی از صندوق نوآوری و شکوفایی

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل این مجموعه، پارک علم و فناوری استان در هفته ای که گذشت میزبان نمایندگان صندوق نوآوری و شکوفایی جهت ازریابی درخواست تسهیلات شرکت های دانش بنیان مستقر در پارک و استان بود. در این ارزیابی که نمایندگان صندوق پژوهش و فناوری خراسان رضوی نیز حضور داشتند، درخواست 25 شرکت دانش بنیان استان مورد بررسی قرار گرفت که ازین میان به 22 طرح، تسهیلاتی بالغ بر 500 میلیارد ریال با کارمزد 4 الی 11 درصد  اعطا گردید. این ارزیابی ها، با حضور جناب آقای خالقی، مدیر کل محترم امور ذینفعان صندوق نوآوری و شکوفایی و کارشناسان محترم در محل پارک علم و فناوری برگزار شد.


پیرامون توسعه صندوق پژوهش و فناوری استان خراسان جنوبی نیز جلسه ای در دفتر دکتر عابدی معاون محترم هماهنگی امور اقتصادی استانداری با حضور مهندس خالقی، مدیر کل محترم امور ذینفعان صندوق نوآوری و شکوفایی، مهندس جرجانی مدیرکل دفتر جذب و سرمایه گذاری استانداری، دکتر اصری رئیس پارک علم و فاوری، دکتر آقا ابراهیمی مدیرعامل صندوق پژوهش و فناوری استان و دکتر فاطمی معاون سازمان دیریت و برنامه ریزی استان، منعقد گردید .

در این جلسه مهندس خالقی به شرح فعالیت های صندوق نوآوری و شکوفایی پرداخت و بر مواهب توسعه صندوقهای پژوهش و فناوری استانها تاکید کرد. دکتر ناصری رئیس پارک علم  و فناوری نیز از خدمات ارزنده این صندوق قدردانی نمود و حمایت های آنان را راهگشای مشکلات اقتصادی و مالی فناوران استان برشمرد. دکتر عابدی نیز بر همکاری همه جانبه استانداری خراسان جنوبی در راستای توسعه صندوق و تامین منابع مالی آن از طرق مختلف با همکاری اداره کل جذب سرمایه گذاری استانداری و سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان سخن گفت. 

 

 

نظرات

تاکنون نظری ثبت نشده است.

ارسال نظر

لطفا برای ثبت نظر، وارد حساب کاربری تان شوید و یا ثبت نام کنید.

اطلاعیه ها

ششمین نمایشگاه توانمندی‌های صادراتی جمهوری اسلامی ایران
رویداد ملی استارتاپ ویکند تخصصی زرناب (محصول زرشک)
فراخوان شرکت در نمایشگاه توانمندی‌های صادراتی ایران به کشورهای آسیای میانه و افغانستان
نشست تخصصی نمایندگان صندوق نوآوری و شکوفایی با فعالان اقتصادی استان