دکتر باقری قائم مقام محترم وزیر و ریاست مرکز هیات های امنا و هیات ممیزه مرکزی وزارت علوم از پارک علم و فناوری خراسان جنوبی بازدید نمود.

دکتر باقری قائم مقام محترم وزیر و ریاست مرکز هیات های امنا و هیات ممیزه مرکزی وزارت علوم از پارک علم و فناوری خراسان جنوبی بازدید نمود.

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل پارک علم و فناوری خراسان جنوبی، روز پنجشنبه مورخ 1398/10/05 پارک علم و فناوری خراسان جنوبی میزبان جناب دکتر باقری قائم مقام محترم وزیر علوم بود. در این بازدید که به همراه جناب دکتر خامسان رئیس محترم دانشگاه بیرجند انجام شد، شرکت های دانش بنیان و فناوران مستقر در پارک به معرفی محصولات خود پرداخته و مکلات خود را به استحضار ایشان رسانیدند. 

در این بازدید دکتر ناصری رئیس پارک علم و فناوری خراسان جنوبی ضمن معرفی توانمندی های فناوران و مخترعین استان خراسان جنوبی، به بیان برخی مشکلات و موانع زیرساختی جهت حمایت بیشتر از این قشر موثر در جامعه پرداخت .

دکتر باقری در ابتدا از شرکت نانو پارمین خاوران بازدید نمودند که یک شرکت دانش بنیان در حوزه تولید ومحصولات با فناوری نانو می باشد. محصول این شرکت کاربرد زیادی در صنایع لاستیک سازی داشته و باعث ارتقاء کیفیت ، ایمنی و طول عمر لاستیک می شود . 

شرکت uspace به عنوان یکی از بزرگترین سامانه های رزرواسیون آنلاین اقامتگاه های بومگردی کشور بسیار مورد توجه جناب دکتر باقری قرار گرفت. این شرکت هم اکنون امکان رزرو بیش از 700 اقامتگاه بومگردی در سراسر کشور را دارد. 

در ادامه بازدید شرکت پارس پیکشرق،  نرم افزار هوشمند استخراج اطلاعات و نیازمندی ها از سامانه های اطلاع رسانی اعم از دیوار و شیپور و ...  را معرفی نمود.

شرکت فروهر فناور کوروش یکی دیگر از شرکت های دانش بنیان مستقر در پارک علم و فناوری خراسان جنوبی بود  که مورد بازدید دکتر باقری قرار گرفت. محصول این شرکت پنل های خورشیدی انعطاف پذیر می باشد که قابلیت استفاده در مراکز امداد و نجات و نظامی را دارا است.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

یز

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

سیس

نظرات

تاکنون نظری ثبت نشده است.

ارسال نظر

لطفا برای ثبت نظر، وارد حساب کاربری تان شوید و یا ثبت نام کنید.

اطلاعیه ها

دوره آموزشی آشنایی با تحلیل مطالعات امکان‌سنجی فنی - اقتصادی طرح‌های سرمایه‌گذاری با نرم افزار کامفار 3
فراخوان شرکت در نمایشگاه توانمندی‌های صادراتی ایران به کشورهای آسیای میانه و افغانستان
استارتاپ ویکند تخصصی زرناب  (محصول زرشک)
نشست تخصصی نمایندگان صندوق نوآوری و شکوفایی با فعالان اقتصادی استان