واگذاری 13100 متر مربع زمین و مستحدثات به پارک علم و فناوری استان توسط یک خیّر

واگذاری 13100 متر مربع زمین و مستحدثات به پارک علم و فناوری استان توسط یک خیّر

روز گذشته از خیر گرانقدر جناب آقای «محمد حسین کیا پور» با حضور رئیس پارک علم و فناوری استان برای واگذاری 13 هزار و 100متر مربع زمین و مستحدثات موجود در آن به پارک علم و فناوری استان تقدیر شد.

رئیس پارک علم و فناوری خراسان جنوبی در این مراسم گفت: پارک علم و فناوری استان به نمایندگی از دولت حدود هفت سال است که با حمایت از جوانان و نوآورانی که ایجاد شغل کرده اند، فعالیت می کند.

نیاز به کمک مسئولان برای تامین زیر ساخت ها

دکتر« ناصری» با اشاره به این که در چند سال گذشته اعتبارات خوبی برای ایجاد اشتغال تامین شد ، افزود: برای تامین زیر ساخت های مورد نیاز استقرار واحدهای فناوری ، مسئولان استان و شهرستان ها تاکنون کمکی به پارک علم و فناوری خراسان جنوبی نکرده اند. اگر ارگانی زیرساخت های مورد نیاز پارک علم و فناوری استان را حداقل برای 15 سال در اختیار ما قرار دهد به جای پیگیری در زمینه فراهم کردن زیرساخت های لازم وقت خود را بیشتر صرف کار های مربوط به ارتقاء سطح پارک علم و فناوری استان می کنیم. امیدواریم کار خیر این خیّر محترم الگویی برای دیگر افراد استان باشد تا برای حمایت از جوانان فعال در عرصه فناوری اقدام کنند.


 

حمایت خیران برای ایجاد اشتغال

وی از خیران استان خواست در صورت امکان از مجموعه پارک و علم و فناوری استان خراسان جنوبی با هدف ایجاد اشتغال برای جوانان حمایت کنند.

رئیس پارک علم و فناوری استان با تشکر از آقای «کیا پور» برای انجام این کار خیر و آقای «سالاری» که سبب انجام این کار خیر شد گفت: امیدواریم انجام این کار خیر شروعی برای ایجاد زیر ساخت های پارک علم و فناوری استان باشد

و سال های آینده را بتوانیم در خدمت این خیر محترم باشیم تا وی نتایج کار خیر خود را مشاهده کند.

ضرورت کارخیر در حوزه فناوری

مدیر روابط عمومی و امور بین الملل پارک علم و فناوری استان هم در این مراسم با اشاره به این که کار خیر باید در هر زمان متناسب با شرایط موجود در جامعه باشد، گفت: در شرایط فعلی یکی از مهم ترین مباحث در زمینه فناوری و اشتغالزایی مبتنی بر شرایط کشور و تحریم، ایجاد اشتغال به خصوص برای تحصیل کرده های دانشگاهی است که می خواهند کاری نوپا ایجاد کنند.

«پیمان حاجی رضایی» با تاکید بر این که برای انجام این مهم نیازمند ورود خیران به این حوزه هستیم ، افزود:

در پارک علم و فناوری استان 130 شرکت و واحد فناور فعالیت می کنند این در حالی است که سال 90 با هشت واحد فناور فعالیت پارک علم و فناوری استان شروع شد.

به گفته وی هرچند خیران بزرگوار دیگری در شهرستان های استان داشته ایم اما کار خیر محترم آقای «محمد حسین کیا پور» که اقدام به اهدای 13 هزار و100 متر مربع زمین همراه با آب با قابلیت کشاورزی، دامپروری و مستحدثات مربوط به آن کرده اند کار بسیار ارزنده ای است و با انجام این کار خیر زمینه مناسب برای تست محصولات کشاورزی فناور فراهم می شود.

در این مراسم لوح تقدیر دکتر «مسعود برومند» معاون پژوهش و فناوری وزیر علوم ، تحقیقات و فناوری از خیر محترم آقای « محمد حسین کیا پور» به وی اهدا شد.

در بخشی از متن لوح معاون وزیر آمده است «عمل خیر خواهانه و بذل محبت جنابعالی به حوزه علم و فناوری و واگذاری 12 هزار متر مربع زمین مزروعی و مجموعه دامپروری به مساحت یک هزار و100 متر مربع و پروانه مربوط واقع در شهرستان خوسف ، جای سپاس و قدردانی دارد.»

نظرات

تاکنون نظری ثبت نشده است.

ارسال نظر

لطفا برای ثبت نظر، وارد حساب کاربری تان شوید و یا ثبت نام کنید.

اطلاعیه ها

دوره آموزشی آشنایی با تحلیل مطالعات امکان‌سنجی فنی - اقتصادی طرح‌های سرمایه‌گذاری با نرم افزار کامفار 3
فراخوان شرکت در نمایشگاه توانمندی‌های صادراتی ایران به کشورهای آسیای میانه و افغانستان
استارتاپ ویکند تخصصی زرناب  (محصول زرشک)
نشست تخصصی نمایندگان صندوق نوآوری و شکوفایی با فعالان اقتصادی استان