دعوت پارک علم و فناوری خراسان جنوبی از دکتر کریمیان اقبال و برگزاری دو کارگاه آموزشی

دعوت پارک علم و فناوری خراسان جنوبی از دکتر کریمیان اقبال و برگزاری دو کارگاه آموزشی

با عنایت به ضرورت اشاعه فرهنگ نوآوری و فناوری و آشنایی احاد جامعه به ویژه قشر علاقه مند به کسب و کارهای مبتنی بر ایده و دانش، پارک علم و فناورای خراسان جنوبی اقدام به دعوت از آقای دکتر کریمیان اقبال جهت برگزاری دو کارگاه آموزشی با عناوین رشد شرکتها نیاز ها و چالشها و همچنین بازاریابی محصولات دانش بنیان در دو نوبت صبح و عصر  در تاریخ 22 مهرماه سال 98 نمود. 

درکارگاه نوبت صبح با عنوان رشد شرکتها، نیازها و چالشها مطالبی در خصوص لزوم راه اندازی شرکت ، نیازهای پیش رو، چالشها و موانع احتمالی، روند مدیریت بحران در شرکت ها،، راه های عبور از مشکلات مدیریتی و اقتصادی، روند توسعه یک شرکت فناور مطالب جامع و کاملی عنوان شد که مورد استقبال مستمعین قرار گرفت.

   

دکتر کریمیان اقبال با حضور در جمع شورای مدیران دانشگاه بیرجند و دانشگاه صنعتی عنوان نمود : بهترین خاطرات من در زمان راه اندازی اولین پارک علم و فناوری ایران در اصفهان زمانی بود که با دانشگاهیان تعامل داشتم . در این نشست ضرورت ایجاد دانشگاه نسل سوم و کارآفرین طی توضیحاتی خدمت اساتید دانشگاه عنوان شد . دکتر کریمیان اقبال اذعان داشت که : حرکت به سوی توسعه و پیشرفت فقط و فقط زمانی اتفاق می افتد که پیشگام آن دانشگاه و دانشگاهیان باشند. 

دکتر کریمیان اقبال در کارگاه نوبت عصر با عنوان بازاریابی شرکت های دانش بنیان به ضرورت نگاه به بازار در وهله اول و سپس تولید یک محصول یا خدمات مبتنی بر دانش و ایده را بسیار مهم دانست و مطالبی بسیار کاربردی با محوریت نحوه جذب سرمایه، تکنیک های فروش، روش های بازارسنجی و توسعه محصولات و خدمات با محوریت نیاز بازار و ... را در قالب کارگاه تدریس نمود .

جهت دریافت فایل های تدریس روی لینک زیر کلیک نمایید .

فایل تدریس کارگاه آموزشی رشد شرمت ها، نیازها و چالش ها (نوبت صبح)

فایل تدریس کارگاه آموزشی بازاریابی شرکت های دانش بنیان  (نوبیت عصر)

نظرات

تاکنون نظری ثبت نشده است.

ارسال نظر

لطفا برای ثبت نظر، وارد حساب کاربری تان شوید و یا ثبت نام کنید.

اطلاعیه ها

ششمین نمایشگاه توانمندی‌های صادراتی جمهوری اسلامی ایران
رویداد ملی استارتاپ ویکند تخصصی زرناب (محصول زرشک)
فراخوان شرکت در نمایشگاه توانمندی‌های صادراتی ایران به کشورهای آسیای میانه و افغانستان
نشست تخصصی نمایندگان صندوق نوآوری و شکوفایی با فعالان اقتصادی استان