پیام تبریک رئیس پارک علم و فناوری خراسان جنوبی به مناسبت روز مهندس

پیام تبریک رئیس پارک علم و فناوری خراسان جنوبی به مناسبت روز مهندس

پنجم اسفندماه، خجسته زاد روز دانشمند بزرگ ایرانی و مهندس برجسته تاریخ علم این سرزمین، خواجه نصیرالدین طوسی، روز ملی مهندس نامگذاری شده است،‌‌ همان شخصیتی که باید از وی به عنوان پایه گذار عصر نوین علم و تکنولوژی ایرانی نام برد.

مهندسان به عنوان سرمایه تخصصی کشور، قادرند با بهره مندی از قدرت تحلیل و تضارب آراء مطروحه در عرصه‌های علمی جامعه را در رسیدن به توسعه همه جانبه و پایدار یاری کنند.

شایستگی و توانمندی مهندسان ایرانی، امروز در جهان بر کسی پوشیده نیست و امیدواریم در این زمان که به فرموده رهبر معظم انقلاب، در گذر از یک پیچ سرنوشت ساز تاریخی قرار داریم، مهندسان توانمند ایرانی بتوانند رسالت خود را در سازندگی، عمران و آبادانی ایران اسلامی به نحو احسن به مرحله اجرا در آوردند.

روز مهندس روز تجلیل از استعداد، خرد و اراده منحصر بفرد ایران و ایرانی، روز پاسداشت خلاقیت، ابتکار، نوآوری و ابداع در عرصه اندیشه و عمل و روز گرامیداشت پیشگامان پیشرفت و سازندگی در کشور است.
فرصت را مغتنم شمرده، این روز پرافتخار را به همه مهندسان متعهد ایران اسلامی به ویژه به مهندسان پارک علم و فناوری استان خراسان جنوبی تبریک گفته، توفیقات روزافزون این قشر پرتوان را در کمک به توسعه و پیشرفت کشور از درگاه خداوند متعال خواستارم.

 

محمدعلی ناصری

رئیس پارک علم و فناوری استان خراسان جنوبی

نظرات

تاکنون نظری ثبت نشده است.

ارسال نظر

لطفا برای ثبت نظر، وارد حساب کاربری تان شوید و یا ثبت نام کنید.

اطلاعیه ها

ششمین نمایشگاه توانمندی‌های صادراتی جمهوری اسلامی ایران
رویداد ملی استارتاپ ویکند تخصصی زرناب (محصول زرشک)
فراخوان شرکت در نمایشگاه توانمندی‌های صادراتی ایران به کشورهای آسیای میانه و افغانستان
نشست تخصصی نمایندگان صندوق نوآوری و شکوفایی با فعالان اقتصادی استان