دیدار مسئولان صندوق توسعه بخش کشاورزی با شرکت های فعال در این زمینه

دیدار مسئولان صندوق توسعه بخش کشاورزی با شرکت های فعال در این زمینه

مهندس داریوش شهریاری، مدیرعامل صندوق حمایت از توسعه پژوهش و فناوری در بخش کشاورزی، مهندس آرش مظفری، نماینده شرکت های دانش بنیان فعال در بخش کشاورزی، حامد نخعی، مدیرعامل صندوق حمایت از توسعه بخش کشاورزی بیرجند و دکتر حاجی زاده، معاون پارک علم و فناوری استان با شرکت های دانش بنیان و فعال بخش کشاورزی استان دیدار داشتند و در زمینه پرداخت تسهیلات و سهام دار شدن این افراد در این صندوق و پرداخت تسهیلات و سرمایه گذاری در شرکت ها به رایزنی پرداختند و به مشکلات و سوالات مدیران این شرکت ها پاسخ دادند.

حامد نخعی، مدیرعامل صندوق حمایت از توسعه بخش کشاورزی بیرجند در این نشست عنوان کرد: از طرف پارک علم و فناوری حدود 42 شرکت به ما معرفی شده اند.

مهندس داریوش شهریاری، مدیرعامل صندوق حمایت از توسعه پژوهش و فناوری در بخش کشاورزی با اشاره به چگونگی فعالیت این صندوق و انواع حمایت های آن گفت: یکی از اصول و اهداف ما این است که نیاز کشاورزها را جمع آموری می کنیم و برحسب آن از شرکت ها می خواهیم که فعالیت کنند تا آن نیاز رفع شود.

وی خاطر نشان کرد: متأسفانه اکنون بخش دولتی فقط به سمت مقاله محوری رفته اند و کار اجرایی انجام نمی شود و این بخش خصوصی است که این مشکلات را ندارد.

به گفتۀ وی در همین راستا وظیفه ما و پارک علم و فناوری این است که از فناوران و محققین این بخش حمایت کنیم.

 

نظرات

تاکنون نظری ثبت نشده است.

ارسال نظر

لطفا برای ثبت نظر، وارد حساب کاربری تان شوید و یا ثبت نام کنید.

اطلاعیه ها

ششمین نمایشگاه توانمندی‌های صادراتی جمهوری اسلامی ایران
رویداد ملی استارتاپ ویکند تخصصی زرناب (محصول زرشک)
فراخوان شرکت در نمایشگاه توانمندی‌های صادراتی ایران به کشورهای آسیای میانه و افغانستان
نشست تخصصی نمایندگان صندوق نوآوری و شکوفایی با فعالان اقتصادی استان