بازدید معاون سازمان برنامه و بودجه کشور از پارک علم و فناوری خراسان جنوبی

بازدید معاون سازمان برنامه و بودجه کشور از پارک علم و فناوری خراسان جنوبی

به گزارش روابط عمومی پارک علم و فناوری خراسان جنوبی؛ معاون محترم امور علمی، فرهنگی و اجتماعی سازمان برنامه و بودجه کشور به همراه استاندار محترم خراسان جنوبی، فرماندار بیرجند، نماینده مردم بیرجند، درمیان و خوسف و جمعی دیگر از مسئولان استان از پارک علم و فناوری خراسان جنوبی بازدید داشتند که در طی این بازدید از چند شرکت دانش بنیان مستقر در پارک سرکشی کردند و مشکلات و چالش های آنها را مورد بررسی قرار دادند و قول رسیدگی و همکاری همه جانبه به آنها را دادند.

دکتر محمدعلی ناصری، رئیس محترم پارک علم فناوری خراسان جنوبی نیز در این بازدید عنوان کرد: این استان از نظر نخبه پروری و پتانسیل ها و ظرفیت ها هیچ محرومیتی ندارد بلکه محرومیت اصلی در زیرساخت ها و کم توجهی به این استان می باشد.

وی درخواست کرد که در زمینه بودجه برای زیرساخت های مراکز رشد فکری شود و نگاه ویژه ای داشته باشند.

دکتر سعید نمکی، معاون محترم امور علمی، فرهنگی و اجتماعی سازمان برنامه و بودجه کشوردر این زمینه اعلام کرد: بودجه پارک های علم و فناوری امسال حدود 73 درصد رشد داشته است و در مناطق محرومی مانند خراسان جنوبی شاید این رقم به 120 درصد هم برسد و مسئولان باید رسیدگی کنند.

وی به طرح توازن نیز اشاره کرد و افزود: در راستای اجرای این طرح امسال حتما بودجه ای به پارک های علم و فناوری واریز می شود.

 

نظرات

تاکنون نظری ثبت نشده است.

ارسال نظر

لطفا برای ثبت نظر، وارد حساب کاربری تان شوید و یا ثبت نام کنید.

اطلاعیه ها

ششمین نمایشگاه توانمندی‌های صادراتی جمهوری اسلامی ایران
رویداد ملی استارتاپ ویکند تخصصی زرناب (محصول زرشک)
فراخوان شرکت در نمایشگاه توانمندی‌های صادراتی ایران به کشورهای آسیای میانه و افغانستان
نشست تخصصی نمایندگان صندوق نوآوری و شکوفایی با فعالان اقتصادی استان