بازدید معاون سازمان برنامه و بودجه کشور از پارک علم و فناوری خراسان جنوبی

بازدید معاون سازمان برنامه و بودجه کشور از پارک علم و فناوری خراسان جنوبی

به گزارش روابط عمومی پارک علم و فناوری خراسان جنوبی؛ معاون محترم امور علمی، فرهنگی و اجتماعی سازمان برنامه و بودجه کشور به همراه استاندار محترم خراسان جنوبی، فرماندار بیرجند، نماینده مردم بیرجند، درمیان و خوسف و جمعی دیگر از مسئولان استان از پارک علم و فناوری خراسان جنوبی بازدید داشتند که در طی این بازدید از چند شرکت دانش بنیان مستقر در پارک سرکشی کردند و مشکلات و چالش های آنها را مورد بررسی قرار دادند و قول رسیدگی و همکاری همه جانبه به آنها را دادند.

دکتر محمدعلی ناصری، رئیس محترم پارک علم فناوری خراسان جنوبی نیز در این بازدید عنوان کرد: این استان از نظر نخبه پروری و پتانسیل ها و ظرفیت ها هیچ محرومیتی ندارد بلکه محرومیت اصلی در زیرساخت ها و کم توجهی به این استان می باشد.

وی درخواست کرد که در زمینه بودجه برای زیرساخت های مراکز رشد فکری شود و نگاه ویژه ای داشته باشند.

دکتر سعید نمکی، معاون محترم امور علمی، فرهنگی و اجتماعی سازمان برنامه و بودجه کشوردر این زمینه اعلام کرد: بودجه پارک های علم و فناوری امسال حدود 73 درصد رشد داشته است و در مناطق محرومی مانند خراسان جنوبی شاید این رقم به 120 درصد هم برسد و مسئولان باید رسیدگی کنند.

وی به طرح توازن نیز اشاره کرد و افزود: در راستای اجرای این طرح امسال حتما بودجه ای به پارک های علم و فناوری واریز می شود.

 

نظرات

تاکنون نظری ثبت نشده است.

ارسال نظر

لطفا برای ثبت نظر، وارد حساب کاربری تان شوید و یا ثبت نام کنید.

اطلاعیه ها

ششمین نمایشگاه توانمندی‌های صادراتی جمهوری اسلامی ایران
رویداد ملی استارتاپ ویکند تخصصی زرناب (محصول زرشک)
نشست تخصصی نمایندگان صندوق نوآوری و شکوفایی با فعالان اقتصادی استان
آخرین مهلت ارسال اطلاعات کتابچه