پیام تسلیت رئیس محترم پارک علم و فناوری خراسان جنوبی در پی درگذشت آیت‌الله هاشمی شاهرودی و جمعی از دانشجویان دانشگاه آزاد

پیام تسلیت رئیس محترم پارک علم و فناوری خراسان جنوبی در پی درگذشت آیت‌الله هاشمی شاهرودی و جمعی از دانشجویان دانشگاه آزاد

رئیس پارک علم و فناوری خراسان جنوبی با صدور پیامی، درگذشت آیت‌الله هاشمی شاهرودی رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام را تسلیت گفت.

به گزارش روابط عمومی پارک علم و فناوری خراسان جنوبی، دکتر محمدعلی ناصری، رئیس محترم پارک علم و فناوری خراسان جنوبی با صدور پیامی، درگذشت آیت‌الله هاشمی شاهرودی رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام و جمعی از دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامیواحد علوم و تحقیقات را تسلیت گفت.

در متن پیام رئیس پارک علم و فناوری آمده است:

بسم الله الرحمن الرحیم

انا لله و انا الیه راجعون

ضایعه ارتحال مجاهد نستوه و عالم گرانقدر حضرت آیت‌الله سیدمحمود هاشمی شاهرودی رئیس فقید مجمع تشخیص مصلحت نظام موجب تأسف و تألم گردید. اینجانب درگذشت این یار دیرین امام راحل و مقام معظم رهبری را محضر مقام معظم رهبری، مراجع عظام، علما و فضلای گرانقدر، ملت شریف ایران، شاگردان ایشان و بیت مکرم آن مرحوم تسلیت و تعزیت عرض می‌‏کنم و از خداوند متعال برای ایشان غفران و علو درجات و برای بازماندگان صبر جزیل و سلامتی مسئلت دارم.

همچنین حادثه‌ی مصیبت‌باری را که باعث درگذشت چندی از دانشجویان عزیز و زخمی شدن تعدادی دیگر انجامید، بسیار دردآور و تأسف‌بار است. اینجانب ضمن ابراز همدردی با مصیبت‌دیدگان و عموم جامعه‌ی دانشگاهی، به همه‌ی بازماندگان این عزیزان تسلیت عرض می کنم و شفای مجروحان را از خداوند متعال مسئلت می نمایم و از خداوند صبر و اجر برای خانواده‌های داغدار طلب می کنم.

نظرات

تاکنون نظری ثبت نشده است.

ارسال نظر

لطفا برای ثبت نظر، وارد حساب کاربری تان شوید و یا ثبت نام کنید.

اطلاعیه ها

ششمین نمایشگاه توانمندی‌های صادراتی جمهوری اسلامی ایران
رویداد ملی استارتاپ ویکند تخصصی زرناب (محصول زرشک)
نشست تخصصی نمایندگان صندوق نوآوری و شکوفایی با فعالان اقتصادی استان
آخرین مهلت ارسال اطلاعات کتابچه