شرکت 17 نفر فعال استارت‌آپی استان در یلدای کارآفرینان کشور

شرکت 17 نفر فعال استارت‌آپی استان در یلدای کارآفرینان کشور

به گزارش روابط عمومی پارک علم و فناوری خراسان جنوبی، به نقل از رئیس محترم پارک علم و فناوری استان یلدای کار‌آفرینی رویدادی است که هر سال به مناسبت شب یلدا افراد تأثیرگذار و فعالان اکوسیستم استارت‌آپی را دور هم جمع می کند و امسال نیز برای سومین بار این رویداد برگزار شد که از استان خراسان جنوبی نیز 17 نفر فعال استارت آپی در آن شرکت کردند.

دکتر محمدعلی ناصری افزود: همچنین در رویداد استارت آپ ویکند شهرستان فردوس قول دادیم که نمایندگانی از هر تیم برتر به یلدای کارآفرینان 97 اعزام شود و در همین راستا نماینده ای از هر سه تیم منتخب در این مراسم شرکت داشتندو به قول خود عمل کردیم.

وی خاطر نشان کرد: یلدای کارآفرینان سال 97 با حضور 2 هزار نفر از فعالان حوزه کارآفرینی و نوآوری ایران، ۲۸ آذرماه ۱۳۹۷ در سالن همایش‌های برج میلاد تهران برگزار شد و هدف اصلی از برگزاری این رویداد، کمک به شبکه‌سازی استارت‌آپ‌ها، آشنایی با تجربیات صاحبان کسب‌و‌کار، ایجاد ارتباط موثر بین کسب‌و‌کارها و سرمایه‌گذاران، تسهیل فرآیند جذب سرمایه و آموزش مفاهیم و اصول موفقیت در کسب‌و‌کار می باشد.

به گفتۀ وی یلدای استارت آپی رویدادی است که می‌خواهد با جمع‌کردن خانواده استارت‌آپی ایران در یک مکان، امکان گفت‌وگو را در اختیار آنها بگذارد تا چالش‌ها و فرصت‌های پیش‌روی خود را در یک فضای همدلانه به بحث بگذارند.

رئیس محترم پارک علم و فناوری استان بیان کرد: برای اولین‌بار نزدیک به ۴۰ وی‌سی و شتاب‌دهنده سیاست‌ها و مقدار سرمایه‌گذاری در حوزه‌های مختلف را اعلام کردند و استارت آپ ها نیز در محلی مشخص شده با سرمایه گذاران صحبت کردند تا بتوانند آنها را جذب شرکت خود کنند.

به گفتۀ دکتر ناصری یلدای کارآفرینان محیطی مناسب برای آشنایی با سرمایه گذاران می باشد و شرکت های نوپا با تمام چالش و راهکارها آشنا می شوند و می توانند از تجربیات شرکت های بزرگ کشور به خوبی بهره ببرند.

نظرات

تاکنون نظری ثبت نشده است.

ارسال نظر

لطفا برای ثبت نظر، وارد حساب کاربری تان شوید و یا ثبت نام کنید.

اطلاعیه ها

دوره آموزشی آشنایی با تحلیل مطالعات امکان‌سنجی فنی - اقتصادی طرح‌های سرمایه‌گذاری با نرم افزار کامفار 3
فراخوان شرکت در نمایشگاه توانمندی‌های صادراتی ایران به کشورهای آسیای میانه و افغانستان
استارتاپ ویکند تخصصی زرناب  (محصول زرشک)
نشست تخصصی نمایندگان صندوق نوآوری و شکوفایی با فعالان اقتصادی استان