آسان پرداخت

آسان پرداخت

تنوع ارائه کالا و خدمات در اینترنت نیازمند تنوع دریافت وجوه حاصل از ارائه آن است به همین دلیل روش‌های قدیمی دریافت وجه یا از بین می‌روند یا شکل جدیدی به خود می‌گیرند. یکی از روش‌های قدیمی که امروز به شکل جدیدی در اینترنت رواج پیدا کرده است، روش کارت به کارت وجه است که به شکل جدیدی تحت عنوان صفحه پرداخت شخصی رونق گرفته است.
صفحه پرداخت شخصی به جای استفاده از کیوسک‌های ATM از درگاه‌‌های پرداخت اینترنتی برای انتقال وجه استفاده می‌کند. بدین صورت که افراد با عضویت در سامانه‌های متمرکز کننده پرداخت نسبت به دریافت این سرویس اقدام می کنند.
این سرویس شامل یک آدرس اینترنتی مثلاً به صورت https://123pay.ir/@safeith می باشد که در آن واریز کننده وجه می‌توانید مبلغ و مشخصات شخصی خود را وارد نموده و درخواست پرداخت نماید، پرداخت کننده وجه به درگاه اینترنتی یک از شرکت‌های پی اس پی طرف قرارداد، ارجاع داده می شود و با وارد کردن مشخصات کارت بانکی خود وجه مورد نظر را پرداخت می‌نماید، وجه به حساب کاربری دریافت کننده آن در سامانه متمرکز کننده پرداخت اعمال می گردد و دریافت کننده می توانید از متمرکز کننده بخواهد تا آن را به حساب بانکی وی واریز کند.
صفحه پرداخت شخصی باعث ایجاد سهولت در انتقال وجه شده است، چرا که دسترسی به اینترنت تقریبا امروزه در همه جای کشور بسیار آسان است و بعضی از محدودیت‌های انتقال وجه به روش کارت به کارت همانند سقف تراکنش انتقال که در حال حاضر ۳ میلیون تومان در روز است را از بین برده است و همچنین باعث شده است که اطلاعات کارت دریافت کننده وجه محفوظ بماند.

 

اطلاعیه ها

دوره آموزشی آشنایی با تحلیل مطالعات امکان‌سنجی فنی - اقتصادی طرح‌های سرمایه‌گذاری با نرم افزار کامفار 3
فراخوان شرکت در نمایشگاه توانمندی‌های صادراتی ایران به کشورهای آسیای میانه و افغانستان
استارتاپ ویکند تخصصی زرناب  (محصول زرشک)
نشست تخصصی نمایندگان صندوق نوآوری و شکوفایی با فعالان اقتصادی استان